Карантин навчанню не перешкода!!!

Дистанційні технології на уроках інформатики вже зараз активно використовуються у школах та вищих навчальних закладах, і сприяє цим самим долученню учнів до надбань сучасних інформаційних технологій у галузі освіти. Вони набувають важливих у сучасному світі вмінь глобального та критичного мислення, ефективної комунікації при усному та письмовому спілкуванні, вмінню працювати в групі швидко адаптуватися до технологічних змін. Все це розвиває самостійність у навчанні і сприяє переходу від “навчання на все життя” до “навчання протягом всього життя”.


Предмет «Інформатика» дозволяє використовувати найсучасніші досягнення людини у галузі технологій, причому не лише як об’єкт вивчення, але і як засіб навчання. Комп'ютери увійшли у всі аспекти академічного життя, важко уявити освіту без них. Інформаційні комп’ютерні технології відіграють зростаюче важливу роль, оскільки новітні технології все більше і більше інтегруються у наше щоденне життя. Доцільне використання таких технологій у навчанні дозволяє значно підвищити його ефективність, зокрема за рахунок підвищення мотивації учнів.
На уроках інформатики можна використати цілий спектр різних технологій дистанційного та онлайнового навчання. Ці програмні засоби дозволяють організувати дистанційне навчання у різних видах та розрізах: як метод та як форму навчання. Кожна із них має свої особливості та доцільність застосування у різних ситуаціях.

Онлайнова навчальна система «Інформатика» дозволяє проводити тестування із застосуванням різних типів запитань. Програма дуже компактна і має базу запитань з усіх тем 9 та 10 класів (рівнів стандарт та академічний), що робить її готовою до використання на уроці без попередньої підготовки. Ці засоби ефективно вирішують задачу тестового оцінювання знань учнів, а також пропонують засоби колективної роботи на уроці.
Комментарии