Карантин навчанню не перешкода!!! 



 Під дистанційною освітою розуміється комплекс освітніх послуг, що надаються широким верствам населення за допомогою спеціалізованого інформаційно-освітнього середовища, що базується на засобах обміну навчальною інформацією на відстані (супутникове телебачення, радіо, комп'ютерний зв'язок тощо). 
 Дистанційні технології на уроках інформатики вже зараз активно використовуються у школах та вищих навчальних закладах, і сприяє цим самим долученню учнів до надбань сучасних інформаційних технологій у галузі освіти. Вони набувають важливих у сучасному світі вмінь глобального та критичного мислення, ефективної комунікації при усному та письмовому спілкуванні, вмінню працювати в групі швидко адаптуватися до технологічних змін. Все це розвиває самостійність у навчанні і сприяє переходу від “навчання на все життя” до “навчання протягом всього життя”.

 Дистанційне навчання є безумовно актуальним напрямком розвитку освіти, зокрема у тих  випадках, коли традиційне навчання ускладнене, або й неможливе. Йдеться про соціальну, педагогічну, морально-психологічну та навчально-консультаційну підтримку дітей шкільного віку, які з певних причин змушені протягом тривалого часу перебувати за межами традиційних загальноосвітніх шкільних навчальних закладів. Мова йде про дітей, котрі за станом здоров'я (травмування, тривалі післяопераційні періоди, довготривалі захворювання, неможливість фізичного пересування територією міста і таке інше) не можуть відвідувати заняття в традиційних школах, але мають бажання не відставати від ровесників за програмою та темпами традиційного шкільного навчання.

 Крім того, дистанційне навчання може ефективно використовуватись як допоміжний засіб при роботі з обдарованими учнями, а також з учнями, що потребують додаткових пояснень. Така форма навчання стає особливо актуальною в період карантину або інших перешкод стосовно перебування учнів та вчителя в одному розташуванні. 
 Предмет «Інформатика» дозволяє використовувати найсучасніші досягнення людини у галузі технологій, причому не лише як об’єкт вивчення, але і як засіб навчання. Комп'ютери увійшли у всі аспекти академічного життя, важко уявити освіту без них. Інформаційні комп’ютерні технології відіграють зростаюче важливу роль, оскільки новітні технології все більше і більше інтегруються у наше щоденне життя. Доцільне використання таких технологій у навчанні дозволяє значно підвищити його ефективність, зокрема за рахунок підвищення мотивації учнів. 
 На уроках інформатики можна використати цілий спектр різних технологій дистанційного та онлайнового навчання. Ці програмні засоби дозволяють організувати дистанційне навчання у різних видах та розрізах: як метод та як форму навчання. Кожна із них має свої особливості та доцільність застосування у різних ситуаціях. 
   Онлайнові робочі зошити – це можливість організувати спільну роботу учнів без додаткових програмних засобів. Для успішного їх застосування потрібен лише доступ до Інтернету. Процес роботи із зошитами досить простий, що робить їх доступними для початківців у вивченні інформатики. Групова робота, можлива у режимі онлайнового зошита, є важливою частиною сучасного навчання.

 Онлайнова навчальна система «Інформатика» дозволяє проводити тестування із застосуванням різних типів запитань. Програма дуже компактна і має базу запитань з усіх тем 9 та 10 класів (рівнів стандарт та академічний), що робить її готовою до використання на уроці без попередньої підготовки. Ці засоби ефективно вирішують задачу тестового оцінювання знань учнів, а також пропонують засоби колективної роботи на уроці.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Тема уроку :"комп'ютерні презентації"

Виділення і трансформація