Виділення і трансформація
Виділення і трансформація
Трансформація і переміщення контуру виділення.

команда Transform Selection меню Select
Для включення режиму трансформації виділення скористайтеся командою Transform Selection меню Select.
Навколо виділення з'явиться рамка з маркерами по кутах і серединах сторін рамки. Рухаючи маркери ви змінюєте форму і розмір виділення. Під час натискання клавіші Shift, то зміна розмірів виділення відбуватиметься пропорційно. Під час натискання клавіші Alt, то трансформація контуру буде просходит симетрично, тобто якщо ви тягніть нижній маркер рамки вниз, то верхній маркер точно також піде вгору. При натиснутій кнопці Ctrl кожен маркер рамки виділення стає незалежним від інших і дозволяє спотворювати контур виділення на ваш смак.
Для того, що б повернути контур виділення досить розмістити курсор поруч з будь-яким кутовим маркером, за межами рамки.
Для застосування транформаціі досить натиснути клавішу Enter, якщо ви не хочете застосувати виділення, то натисніть кнопку Esc.
Контур виділення можна переміщати по всьому документу. Це робиться в такий спосіб: в якості інструменту виберіть будь-який інструмент виделеніяю Після цього, коли курсор знаходиться над виділеною областю, він набуває вигляду стрілки. Тепер, натиснувши ліву кнопку миші, ви зможете перетягнути контур виділення в будь-яке потрібне вам місце документа.
Трансформація і переміщення виділеної області.
У Photoshop існує можливість переміщати виділені області по картинці. Відкрийте файл Ducky.tif і за допомогою еліптичного виділення виділіть область в яку потрапить голова каченяти. Виберіть в палітрі інструментів інструмент Move (самий верхній інструмент справа в палітрі). Встановіть курсор в центрі виділеної області натисніть ліву кнопку миші і переміщайте виділену область в будь-яке місце на екрані і потім відпустіть кнопку миші. Таким чином ви переміщаєте виділену область по документу. На місці де була виділена область, утворилася "дірка". Якщо ви хочете отримати копію виділеної області, то при переміщенні тримайте клавішу Alt поки не відпустите ліву кнопку миші. В цьому випадку у вас створиться копія виділеної області.
Крім заливки виділених областей і окреслення контурів виділення існує можливість трансформації виділених областей - зміни розміру, форми, поворот на різні кути.
Першим і самим універсальним способом трансформації виділеної області є Free Transform (вільна трансформація). Режим вільної трансформації включається командою Free Transform меню Edit.
Режим Free Transform управляється повністю аналогічно режиму Transform Selection, тому рекомендую ще раз повернутися до цієї частини заняття. Як приклад розглянемо отримання дзеркального відображення за допомогою цього режиму.
Для експерименту оберемо все того ж каченяти-мученика тобто документ Ducky.psd.
- Виділіть за допомогою еліптичного виділення область на зображенні, в яку входить голова каченяти.
- Увімкніть режим Free Transform з меню Edit або комбінацією клавіш Ctrl + T. Навколо виділення з'явиться прямокутна рамка з маніпуляторами по кутах і центрам сторін. (Точно також як і в випадком Transfom Selection).
- Спробуйте, утримуючи середній маніпулятор лівої сторони рамки трансформації, потягнути його вправо. Виділена область почне стискатися, а коли ліва межа перейде через праву сторону рамки почне з'являтися дзеркальне відображення виділеної області. Доведіть цю операцію до отримання повного дзеркального відображення. При всій цій операції виділена область змістилася вправо, на старому місцезнаходження виділеної області з'явилася прозора "дірка" (про прозорість говорить сітка з шашок). Тепер, якщо задоволені результатом, натисніть Enter для застосування результату, якщо не задоволені тоді натисніть Esc і все стане як було.
Також, рухаючи кутові маніпулятори, можна домогтися збільшення або зменшення розміру виділеної області, причому якщо при цьому утримувати Shift то зміна розмірів виділеної області буде відбуватися пропорційно, а якщо утримувати Alt, то від центру. При утриманні кнопки Ctrl з'являється можливість переміщати поточний маніпулятор, не змінюючи місце розташування інших маніпуляторів, тобто спотворювати виділену область абсолютно химерним чином. Якщо в режимі Free Transform курсор помістити за рамку трансформації, в районі маніпулятора, то курсор зміниться на вигнуту двосторонню стрілку, тобто курсор обертання, і далі просто утримуйте кнопку миші і обертайте область. Головне, не забувайте, що після трансформації потрібно натиснути Enter, що-б її застосувати. Поки ви не застосуєте трансформацію недоступні ніякі дії.
Режим Free Transform
Заливка виділення
З виділеної областю можна робити багато різних корисних речей. Перше, що ми спробуємо, це заливка виділеної області. Для залік виділеної області можна використовувати команду FILL з меню EDIT. Ви вже стикалися з інструментом заливки Paint Bucket і тепер задаєте абсолютно законний сопрос - навіщо дублювати ці команди? Насправді ці команди не дублюють один одного. Інструмент Paint Bucket заливає область за принципом толерантності (так само як працює інструмент Magic Wand), а команда FILL заливає всю виділену область., Без будь-яких умов. Крім цього є ще кілька відмінностей, які ми розглянемо пізніше.
Отже, як використовувати цю команду? Виділяємо область на зображенні, далі є кілька варіантів дій. Найпростіший варіант - це скористатися клавіатурними скороченнями. Якщо Ви захотіли залити виділену область основним кольором, то це комбінація Alt + Backspace, а якщо є бажання залити виділену область фоновим кольором то комбінація Ctrl + Backspace.
діалогове вікно команди FILL

У цьому діалоговому вікні є два розділи - Contents і Blending. У першому розділі ви можете встановити те, чим ви будете заливати виділену область. Розглянемо більш докладно список USE.
Foreground - використовувати для заливки основний колір.
Background - використовувати для заливки фоновий колір.
Pattern - використовувати для заливки текстуру. Якщо ви вибрали цей пункт, то в діалоговому вікні стане доступним список Custom Pattern. У цьому списку ви можете вибрати ту текстуру, якої ви хочете залити виділену область.
вибір текстури
вибір стану
History - для заливки використовується один зі станів палітри history. Стан вибирається в палітрі history, коли ви клацаєте на маленькому квадратику зліва від позначки стану.
Black - заливка чорним кольором.
50% Gray - заливка сірим кольором.
White - заливка білим кольором.

Як приклад розглянемо такий випадок. Відкрийте файл dune.tif з папки sample. Виділіть небо за допомогою інструмента Magic Wand (все небо можна виділити клацаючи чарівною паличкою і утримуючи кнопку Shift - складання виділень). Встановіть основним кольором червоний колір. Після того, як ви виделелі область неба, скористайтеся командою Fill. В налаштуваннях команди встановіть наступні параметри: use - foregraund color, mode - color burne і натисніть OK. Тепер небо набуло темно червоний відтінок. Тепер інвертуйте виділення (тобто тепер повинен бути виділений пісок). Повторимо процедуру заливання, тільки тепер в якості кольору заливки використовуємо 50% Gray. В результаті ми отримали похмурий марсіанський пейзаж.
Створення марсіанського пейзажу.
Змалювання контурів виділення.
Крім можливості заливки виділеної області існує можливість обведення по контуру виділення. Як це відбувається ми зараз розглянемо. Для того, щоб обвести контур виділення необхідно його спочатку отримати. приступимо:
- Діалогове вікно Stroke
- Відкрийте файл: \\ Program Files \\ Adobe \\ Photoshop7 \\ Samples \\ Ducky.tif
- За допомогою інструменту еліптичного виділення виділіть область навколо голови каченяти, так, щоб голова повністю потрапила всередину виділеної області.
- Виберіть основним кольором червоний колір.
Виберіть команду Stroke меню Edit. Перед очима виникне наступне діалогове меню:
- Параметр width (товщина обведення) - очевидний параметр вказує на товщину обведення, встановіть його рівним 10.
- Параметр Location (положення обведення). Можливі три положення контуру обведення inside, outside і center. Раджу встановити значення center.
- Параметри Opacity і Mode Вам вже досить знайомі.
- Натисніть Ok і Ваш контур вималюється обраним червоним кольором.

Розглянемо докладніше параметр Location. Він вказує на те, з якого боку відбудеться окреслення контуру виділення. Якщо ви вибрали inside - то змалювання відбудеться всередині контуру виділення, якщо center - то контур виділення буде в центрі созданой окреслення, в разі outside - змалювання контуру відбудеться по зовнішній стороні контуру виділення.
Комментарии